FAQ

Q: Opravdu prodáváte živé vánoční stromky online?
A: Ano, opravdu jsme zatím jediní na trhu a věříme, že tato služba uleví lidem od náročného předvánočního stresu. Díky našemu „know how“ jsme schopni Vám dopravit až domů hezčí stromek za nižší cenu, než se Vám podaří koupit v jiných prodejnách. Stromky přes internet prodáváme již 8 let a jsme prvním realizátorem této služby.

Q: Uvidím svůj stromek, který jsem si nadefinoval, podle Vašich specifikací v e-shopu?
A: Ano, uvidíte stromek na fotce, a to přesně podle Vašich vybraných specifikací. Náš odborně školený pracovník vybere dle zadaných parametrů dva stromky a zašle Vám e-mailem fotky Vámi nadefinovaného stromku.

Q: Jak mi zaručíte, že dostanu právě ten stromek, jehož fotku jste mi poslali?
A: Na čem se domluvíme, to platí. Jedno z hesel naší rodinné firmy Zafido.

Q: Je možnost si stromek nyní objednat, zaplatit a doručit ho až později?
A: Ano, takovou službu poskytujeme. Stačí napsat do poznámky v jaký den si přijete stromek přivézt a ten den ho budete mít stromeček doma.

Q: Který stromek nejdéle vydrží a brzy neopadá?
A: Máme zkušenosti, že nejdéle čerstvý a voňavý vydrží ve Vaší domácnosti jedle kavkazská a borovice. Smrčky naopak nejvíce voní a navíc je u nich i příznivější cena.

Q: Je dobré stromky zalévat?
A: Ano, naši zahradníci radí, že je opravdu lepší stromek zavlažovat, nicméně nutné to není, protože stromečky jsou čerstvě řezané. Celý rok Vám doma nevydrží, budete si muset u nás příští rok koupit nový.

Q: Mám stromek vybalovat z fólie ihned, nebo stačí až o Vánocích?
A: Stromeček vybalte co nejdříve z fôlie, do které je zabalený, aby se nijak nepoškodil. Jinak by hrozilo zapaření. Stromeček je pod folií zabalený ještě v síťce, v té může zůstat.

Q: Odkud stromky pocházejí?
A: Stromky pocházejí výhradně z českých plantáží z oblasti Beskyd a Šumavy.

Q: Pokud mi přijde stromek poškozený, můžu stromek reklamovat? 
A: Ano, garantujeme 100% vrácení ceny pokud Vám přijde stromek poškozený. Vzhledem k tomu, že náš dopravce je specialista na přepravu křehkého zboží a my prodáváme kvalitní stromky (pouze I.jakost), tak věříme, že nebudete reklamaci potřebovat. Poslali jsme již tisíce stromků a k poškození došlo u maximálně 5ti stromků, obratem jsme reklamaci vyřídili a zaslali nový stromek, kdy již vše proběhlo v pořádku.

Q: Co Vás vedlo k tomu, že jste se rozhodli prodávat stromky přes internet?
A: Již několik let provozujeme kamenné prodejny na území Prahy a přemýšleli jsme, jak bychom naše stromečky mohli nabídnout i ostatním spoluobčanům. Stromečky jsme prodáváli v minulých letech na našich internetových obchodech se zahradnickými potřebami a měli jsme na tuto službu velmi dobré ohlasy. 

Q: Mají vánoční stromky vliv na vylesňování českých lesů?
A: V žádném případě, stromky jsou pěstovány čistě za účelem pozdějšího prodeje na speciálních plantážích. Argument, že je ekologické používat umělý stromek, aby se nemusely stromečky řezat je naprosto mylný. Pokud by se stromečky neřezaly, nikdy by nerostly.

Q: Mohu si svůj stromek vybrat už nyní a doručení tohoto stromku později?
A: Ano, stromek si vyberete a doručíme Vám ho v den, kdy si budete přát. (nejpozději však 23.12.2020)

Q: Je možné mi stromek doručit až před štědrým dnem, tj. 23.12.2020?
A: Ano, poslední stromky budou předány do kurýrní přepravy po ČR nejpozději 21.12 (doručení obvykle bývá následující pracovní den). V Praze je možné stromek doručit i 23.12!

Q: Odkdy je možné si stromek objednat?
A: Váš stromeček si objednejte už nyní. Prodáváme výhradně čerstvě řezané stromečky, takže Vám fotky rozesíláme od 25.11. Hned, jak si Váš stromeček vyberete, pečlivě ho zabalíme a stromeček už bezpečně cestuje k Vám domů.

Pokud máte, jakékoli otázky nebo Vám něco není jasné, nebojte se nás zeptat. Rádi Vám odpovíme.



ZAHÁJIT NÁKUP